zaterdag 19 mei 2012

Mystic Dunes

Johan is gaan spelen op de Mystic Dunes in Iqiuque. Voor de parapenters onder jullie welbekend. Hij had een zalige dag, maar kwam wél met een gescheurde parapent terug thuis :-( .
De school was er niet content mee en vroeg een aardig bedrag om de schade te vergoeden. Volgens ons té veel dus.... even nagedacht, wat overlegd, onderhandeld en ... zelf aan de slag. 't Was wel even wennen, want het is lang geleden dat ik mijn riggerskunsten nog bovenhaalde. De verantwoordelijke van de school geloofde niet echt dat ik het klaar zou krijgen maar:  Een halve dag werk en de nieuwe zijcel stond er in. Voila, gerepareerd en geen kosten, oef!!

3 opmerkingen:

  1. Zo te zien moet ik daar toch ook eens passeren hoor, zuid amerika is precies redelijk fantastisch!
    Groeten uit Congo!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Ilse en Johan,

    We hebben steeds met veel belangstelling uw blog gevolgd en we krijgen steeds weer reiskriebels, wat een prachtige reis maken jullie zeg.We hebben iedere keer een reactie proberen te sturen, maar ik denk dat het nog niet gelukt is. Misschien deze keer beter.
    We wensen jullie nog een goede reis, en misschien zien we jullie in september wel in de Rocky Mountains.

    Groetjes, Guy en Chris.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. We volgen jullie blog met veel belangstelling, maar het is me nog niet gelukt om een reactie te plaatsen. Ik zie ze toch nooit verschijnen. Wat een avonturen beleven jullie zeg!
    Prachtige foto's.
    Misschien komen we jullie wel tegen in september in de Rocky Mountains.
    Nog een goede reis , Guy en Chris.

    BeantwoordenVerwijderen