donderdag 6 oktober 2011

Betaald!

Is het nu officieel? Of zal ik pas gerust zijn als we de  moto's  aan boord van de MS "Grande Africa" rijden?
In elk geval hebben we vandaag de bootreis betaald die ons van Antwerpen naar Buenos Aires brengt.
Het is het begin van een lange reis, die start in Zuid-Amerika en als het mag gebeuren ons tot in Canada zal brengen.
Vandaag dompel ik me ook onder in een Spaans taalbad. 3 maanden lang, 3 avonden per week doe ik mijn best om op de valreep nog de taal te leren van de mensen die we de komende maanden zullen ontmoeten.
Drie maal is scheepsrecht, dus is het vandaag ook een mooie dag om de blog te starten.
In de komende maanden mag je hier af en toe al een bericht verwachten over het verloop van onze voorbereidingen. Later kan je dan virtueel met ons meereizen.

1 opmerking:

  1. Hola Chicos,

    Os deseo mucha suerte y que vais a divertir os. Si necesitáis ayuda (con la lengua mas linda - el Espanol) por un problema mayor o menor, no dudareis a contactar me.
    Saludos -
    Un abrazo
    Evelyn

    BeantwoordenVerwijderen