zondag 30 oktober 2011

Weerzien & afscheid

Het afscheid nemen is begonnen. Nadat ik enkele weken geleden al een klein feestje bouwde met de collega's uit de coachingsopleiding, kwam vrijdag een andere groep ex-collega studenten aan de beurt.
De Normaalschool is ondertussen al lang verdwenen, maar onze herinneringen bleken na een paar trappisten nog heel levendig.
Wat een verschil echter in levenservaring ... 9 vrouwen met een gezin, grote en kleine gezondheidszorgen, wensen en dromen voor hun kinderen en ik als vreemde eend in de bijt met andere dromen, levenservaringen en verwachtingen. En toch ..... ik vertrouwde hen mijn "net uit bed" en "grijze haren" geheime foto's toe, dus toch ook heel veel dezelfde simpele dingen des levens die we nog steeds delen.
Het geeft toch een vreemd gevoel, even goeiedag zeggen na 24 jaar en dan direct weer weg...weg naar verre zonnige oorden.
Dames, bedankt voor dat fijne moment. Het doet me goed te weten dat jullie af en toe mijn belevenissen gaan volgen! Ik zal dit jaar waarschijnlijk méér aan jullie denken dan de afgelopen 24 jaar samen!

3 opmerkingen:

  1. Dat gevoel is wederzijds, geniet van wat is/komt en dank je wel dat ook wij mogen mee genieten!
    Groetjes,
    Els

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Jammer dat ik die momenten niet heb kunnen delen. Maar als je terugbent kunnen we er misschien een bisnummer van maken hé.
    Groetjes,
    Marleen

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hey Ils, ben net terug uit zo'n zonnig oord. Batterijtjes zijn terug opgeladen. Nu is het bijna aan jullie. Spannend...
    Ik heb ook genoten van de reunie. Moeten we zeker herhalen.
    Veerle.

    BeantwoordenVerwijderen