woensdag 9 november 2011

Afzeggen, uitschrijven en annuleren

Een mens verzamelt wat in de virtuele wereld! Vandaag is de halve ochtend opgegaan aan het uitschrijven uit nieuwsbrieven (die lees ik toch niet onderweg), opzeggen van telefoon en internet ( ik gebruik gewoon de free wifi, all over the world) en het annuleren van nog een boel onnodige abonnementen en links en het aanmaken van een nieuw (gratis) emailadres! Daarna lagen er nog tientalle Spaanse onregelmatige werkwoorden te wachten, waar ik ook nog eens een paar uur aan besteed heb. En toen het me allemaal wat te veel werd, heb ik die werkwoorden gelaten voor wat ze waren. Hasta la Vista!
De motor stond te trappelen in de garage en samen zijn we voor de tijd dat de zon het ons toeliet, gaan cruisen in de Nederlandse polders! Heerlijk genieten en fantaseren over wat binnenkort zal komen. Ik weet het wel, een gravelpaadje van 500 m bij 15 ° C of een highway vol gravel en potholls over 500 km bij 35° C het is niet echt een vergelijk. Maar zoals een kind gelooft dat het écht motaar is op de kermismolen, zo voelde ik me deze middag ook al een klein beetje écht op reis.

1 opmerking:

  1. Dag Ils en Johan,
    Leuk dat jullie nog een (wellicht laatste voor het vertrek?) motorritje in de Polders hebben kunnen maken.
    Ik herinner me hoe mooi het daar is voor een rit;
    Het allerbeste in de laatste weken van voorbereidingen.
    Ik heb Willy en Sigrid op de hoogte gebracht van jullie komst.
    Groetjes,
    Joris

    BeantwoordenVerwijderen