vrijdag 18 november 2011

Count Down.....

Het aftellen is nu écht begonnen. Nog precies 30 dagen voor we het anker lichten.
Meer en meer mensen beginnen ons te vragen hoe ver het met de voorbereidingen staat, want niet écht bevorderlijk is voor het stressniveau. Het gevoel dat nu permanent op de achtergrond aanwezig is, kan ik het best omschrijven als "wachtmodus". Er is nog een lange to-do lijst en tot mijn ontzetting wordt die niet écht korter. Veel acties zijn in gang gezet maar nog niet afgewerkt en zo lijkt die lijst niet alleen langer te worden maar verschijnen er ook meer en meer items in het rood! Het motoronderhoud is gedeeltelijk gebeurd en voor beide motoren wachten we nog op een paar onderdelen, banden zijn besteld en de afspraak voor montage ligt vast, voor de bank moet ik nog een beetje regelen, campeergerief is grotendeels klaar, op enkele onderdelen na.... en ga zomaar door!
Een belangrijke to-do is nog om jullie, lezers van deze blog te laten kennismaken met onze motoren. Als ze helemaal klaar zijn, beloof ik jullie een mooie foto, met wat commentaar over de aanpassingen.
En dan is er nog de kwestie van "afscheid nemen", dan willen we eigenlijk zo min mogelijk doen. Is een "vertrekfeestje" een beter idee. Wie weet? Maar dat betekent alweer een extra To-Do in mijn lijst.

Misschien vertrekken we wel met stille trom, verdwenen met de Noorderzon.

1 opmerking:

  1. Hoi Ils. Wat fijn om via deze weg nog wat van je te horen !!OKé... vertrekken met stille trom, maar hou ons wel op de hoogte van jullie avontuur hé.. Ik zal jullie alleszins volgen op de blog. Zo kan ik ook een beetje wegdromen achter mijn burooke op "de GAMMA"
    ALL THE BEST & ENJOY !! Groetjes, Rozanne

    BeantwoordenVerwijderen