vrijdag 23 maart 2012

Pacific Ocean

Na ons avontuur in de Andes zijn we blij om weer in de bewoonde wereld te zijn. Ondertussen is de schade aan mijn bagagebakken hersteld, de moto’s gekuisd en de stijfheid uit ons lijf.

We bollen rustig langs de Pacific Ocean en genieten voor het eerst sinds lang van 3 dagen rijden, zonder dirt-road (of toch bijna). Langs de kust zien we de gevolgen van  de tsunami die hier enkele jaren geleden passeerde nog steeds. Vreemd ook om de bordjes met de vluchtwegen te zien, tussen de andere verkeersborden.


En het beste van deze dagen... we hebben eindelijk een nacht zonder hondengeblaf. Muisstil is het, voor het eerst sinds lang een ononderbroken nacht!

Onderweg krijgen we van een Chileense motorrijden nog 2 stickers met de chileense vlag cadeau! We hebben al 2 vlaggetjes en er zullen er nog veel bijkomen.

1 opmerking:

  1. Hallo Ilse en Johan,
    Ondertussen zijn jullie natuurlijk al een hele tijd onderweg en is het eigenlijk schandalig dat ik nog niets heb laten horen. Ik heb echter wel jullie avonturen gevolgd via de blog. Ik dacht dat ik al wat had meegemaakt op mijn reizen maar vergeleken met wat jullie doen en beleven denk ik dat mijn problemen maar peanuts waren. Schitterend hoe jullie het beleven doe zo verder. Ik volg het wel via jullie blog.
    groetjes, guy christiaens
    nog voor Johan, ik ben per 1 mei in VVP

    BeantwoordenVerwijderen