dinsdag 27 december 2011

Het laatste...

... blaadje wc-papier, de laatste koffiefilter, de laatste doos melk is leeg.
We ruimen de kasten leeg, laden de bagage, straks nog even testrijden en morgen naar de Grande Africa.
Ondertussen werken Johan en ik elkaar flink op de zenuwen en kunnen we er nog om lachen ook.
Nog meer telefoontjes en bezoekjes aan en van vrienden.
Het is een vreemd gevoel te beseffen dat de dingen die je nu neerlegt, opruimt of juist laat liggen, daar volgend jaar nog zullen liggen.
En dus ook mijn laatste berichtjes, misschien heb ik morgen nog even de tijd voor een laatste kattebelletje. Zoniet zal er lange tijd radiostilte zijn. Op zee is er geen internet en het is nog af te wachten of we hier of daar in de havens een connectie kunnen maken.

Jolly Jumper wordt gezadeld

4 opmerkingen:

  1. Aha, ziet dat af, gepakt ende gezakt!
    goei vaart!
    Ik 'vlieg' er ook in morgen.
    Begin februari verwacht ik terug een bericht te lezen van julie. :-)
    Tegen dan plan ik ongeveer aan het zwaarste stuk te beginnen. Kinshasa - Lubumbashi... Slik... Geen benzinestations, sprinkhanen met rijst... Ik hou me dan o.a. overeind door te denken aan jullie ontspannen reis door Zuid Amerika die ik wil navolgen het jaar er op. 'k zie er naar uit.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Goede reis gewenst en tot binnen een goede maand hé.
    Internet zullen jullie niet hebben enkel af en toe telefoon ontvangst.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Het is eindelijk zover zie ik ;-)
    Die motorfiets ziet er eer uit als een pakezel, ik ben zeker dat er nog een zak boven op kan ;-)
    Ik wens jullie allebei een goei en veilige reis!!!
    Geniet er zoveel mogelijk van!
    Groetjes, Jerry.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik wens jullie een veilige overtocht. Geniet van de rust op zee. Geen gedoe op oudejaarsavond... Het is eens iets anders.
    Alvast een prachtig begin voor 2012. Liefs, Veerle V P

    BeantwoordenVerwijderen