zaterdag 17 december 2011

Vertreksoap +2

Het onweer raasde de voorbije dagen over Europa en waar ik voor vreesde wordt werkelijkheid. Het vrachtverkeer op zee heeft behoorlijke vertragingen opgelopen en dus ............ estimated time of departure: 25 december! We verdenken Tony van enige manipulatie van het universum, lees zijn reactie op mijn vorige bericht maar eens na.
Nadat ik gisteren mijn laatste werkafspraak heb afgewerkt en alle adminstratieve rompslomp bij de boekhouder binnen gooide, zijn we er écht klaar voor. We hebben nu nog een hele week om kleine klusjes te klaren, vrienden te bezoeken en mijn examen spaans af te leggen.  Vandaag maken we tijd om al ons materiaal te ordenen en te kijken wat we nu uiteindelijk zullen meenemen en thuislaten.
Ondertussen staan er 165 films op dit kleine notebookje, 200 engelstalige en 6000 nederlandstalige boeken en 60 stripverhalen! Kwestie van de tijd te laten passeren eens we op zee zijn.

1 opmerking:

  1. Die extra dagen vertraging hebben wellicht als voordeel dat jullie wat meer ontspannen de laatste dagen kunnen doorbrengen en nog dingen in orde kunnen maken die er anders zouden overgeschoten zijn. Kerstmis is wel een bijzonere dag om te vertrekken, als het tenminste weer niet uitgesteld wordt.
    Ik zal die dag in Sedona zitten, wat een van de meest inspirerende plaatsen lijkt te zijn in de US wat spiritualiteit betreft.
    Ik heb de fotos van de motors en de uitrusting gezien. Jullie lijken wel tot aan de tanden gewapend voor het avontuur.
    Ik schrijf jullie mogelijk nog 1 maal vooraleer jeullie vertrekken.
    Nog een fijne week,

    Joris

    BeantwoordenVerwijderen