donderdag 22 december 2011

vertreksoap + 3

Kent u de duivenberichten nog? Vroeger kon je elke zondagochtend op de radio horen: "quivrinne: wachten". Wel nu: " Antwerpen, Grande Africa: Wachten"Vanmorgen hoorde ik over het nieuws: staking van de loodsen. Na een telefoontje naar Grimaldi's, kwam het minder goede nieuws: Schema van het schip is aangepast. Vertrek voorzien op 28 december, de dag van de onozele kinderen! Laat ons hopen dat we dan echt kunnen vertrekken.

Tot kijk in de  volgende aflevering.

1 opmerking:

  1. beste collega's onozele kinderen (ik vertrek per vlieger op 28 dec.) :-)
    Als je dan toch weer moet wachten, email me is even het adres van die man / garage in Haacht waar je over sprak tijdens de afscheid avond van Tony. Andere dingen die van pas kunnen komen ter voorbereiding van mijn bmw GS waarmee ik jullie spoor volgend jaar waarschijnlijk ga volgen zijn ook welkom! :-)

    boniontheroad@gmail.com
    http://web.me.com/bonifacius/Site/Welcome.html

    BeantwoordenVerwijderen