woensdag 21 december 2011

Vertrek-momenten

Eén voor één passeren ze, de vrienden die ons nog een laatse keer willen zien voor we vertrekken.De laatste yoga-les was een heerlijk moment, wat zal ik die mensen missen wanneer ik daar alleen op mijn matje sta. De dynamiek van die groep, de sfeer, de energie die door onze gezamenlijke inspanningen ontstaat! Ongetwijfeld hoor ik de stem van Elke wanneer ik in één of andere onmogelijke houding nog probeer te ademen.
Het einde van de Spaanse les, met beloftes aan alle uitwisselingstudenten die naar Zuid-Amerika gaan om "even te passeren als we in de buurt zijn".
En dan zijn er de laatste bezoekjes van mijn beste vriendinnen, alsof we onze potjes "aandacht voor elkaar" nog eens goed moeten vullen.  Eten bij Sergey en Olga op het Antwerpse zuid en een hele avond praten over wat voor hen en voor ons komen gaat. Of bij Annelies en Dirk, shushi in ruil voor zoveel MB downloads van boeken en films.  Reiservaringen en verwachtingen uitwisselen op familiebezoek bij Johans ouders. Op stap met Kris, Justyna en Eric in Mechelen voor een fantastische live-music-avond en een zalig luie zondagochtend. Een bezoek aan Sabine in het revalidatiecentrum, voor haar zal het een hele andere reis worden in 2012.
En dan nog zoveel andere mensen die ons op één of andere manier een goede reis wensen.

Geniet even mee van deze wensen die in onze mailbox zaten

http://www.youtube.com/watch?v=BE0JZ-S9eXs&feature=relmfu

1 opmerking: